25-02 DAG 3 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu 25-02 DAG 3 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu

25-02 DAG 3

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Tweede schooldag
Om 7 uur weer weglopen richting school. we werden op school al iets minder aangekeken dan gister. blijkt dus dat elke schooldag begint met zo'n 10 minuutjes les waarin ze checken of iedereen er is. daarna hadden we een film gekeken. duurde wel lang en was erg moe, dus was moeilijk om mijn ogen open te houden. we hadden deze dag wel veel lessen met leraren, hahha. mijn buddy moest opeens naar huis, wat heel raar was. dus ik liep met haar tassen te sjouwen, iedereen keek me natuurlijk heel raar aan. bleek dus dat ze iets met de bank moest regelen ofzo...
we gingen 's middags met de buddies mee naar huis, maar die van mij zou eerst moeten nablijven maar dat hoefde even later toch niet. dus ik ging met dr mee naar huis. het was echt maar 10 minuutjes lopen, gelukkig! want we moeten naar school allemaal een lange broek aan dus ik had het echt kei heet... het huis zag er aan de buitenkant best klein uit, hij was trouwens groen!! maar toen ik binnen kwam vond ik het best groot. ze hadden ook echt een aparte woonkamer en keuken en dan twee slaapkamers, van wat ik heb gezien. want ik heb alleen in de woonkamer gezeten. maar er stond een hele grote tv... en ook een radio en ze hadden oook een bankstel dus volgens mij heeft ze het best goed. bleek dus dat haar kindje wel bij haar woonde dus die heb ik gezienn!!! hij vond me eerst echt kei eng.. maar even later was het toch wel goed. ook kreeg ik een vreemd papje, wat mijn buddy heel erg lekker vond. het was iets met bonen...
daarna gingen we door genadendal wandelen, ook nog even omgekleden. maar had de sleutel niet dus moest inbreken, hahah. daarna gingen we een berg beklimmen, erg mooi uitzicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadendal

Zuid-Afrika

Volg hier mijn Zuid-Afrika reis!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

DAG 6: 28-02

09 Maart 2014

DAG 5: 27-02

06 Maart 2014

26-02 DAG 4

06 Maart 2014

25-02 DAG 3

04 Maart 2014

24-02 DAG2
Fleur

Welkom allemaal! Volg hier mijn reisverslag van Zuid-Afrika!

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 3034

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: