23-02 DAG 1 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu 23-02 DAG 1 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu

23-02 DAG 1

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

5 uur ging de wekker (dat is bij jullie dus 4 uur), half 6 in de busjes. We reden uiteindelijk om kwart voor 6 weg... ik zat in het busje van meneer Cornelissen, deze was blauw kwamen we later achter de andere twee zijn namelijk wit. we kunnen met zn 7en in 1 busje. De cd werd meteen gebruikt, lekker meezingen met zn alle! Iedereen om me heen lag te slapen... Maar ik genoot van het mooie uitzicht overal, ben weer helemaal verliefd!
We gingen een shark tour doen in Kleinsbaai. We kregen zwemvesten om en ook een hele sexy oranje jas aan, waardoor het leek dat we geen broekjes aanhadden. Eerst zat ik beneden op de boot maar later mochten we voorop, dat was echt zo vet! Er waren namelijk heel veel golven, echt een achtbaan! We zagen eerst een eiland waar twee huizen op stonden ik weet niet meer hoe die heet. daarna zagen we een eiland met allemaal zeehonden! echt kei leuk en vreemd geluid maken dat ze deden! Dat eiland heet volgens mij Shark Ally.
Op de terugweg dan eindelijk een haai gezien! WOW!!! een witte buik haai.. die vin kwam zo boven het water uit... waaaaah kei eng hahah.
na de boot op weg naar het strand van Hermanus. Dat herkende ik wel een beetje. we gingen echt naar het 'witte strand'. er lagen alleen maar blanke mensen en het zand was echt kei wit. verderop was er een strandje met alleen maar bruine mensen, echt kei raar. Natuurlijk zijn we allemaal in slaap gevallen op t strand en in de zon! dus verbrande ruggen en knieholtes...
daarna nog even in Hermanus rondgelopen, we kregen per tweetal 100 rand waarmee we ergens mochten eten. (dat is ong 10 euro). Anne en ik hadden een lekker en leuk restaurantje gevonden waar we een heeerlijke hamburger op hebben. de leraren zagen dat dus die kwamen bij ons zitten....
Pas weer laat terug in ons 'huis'. We hebben dus elke avond een meeting waarin iedereen zijn of haar verhaal kan doen...

houjeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadendal

Zuid-Afrika

Volg hier mijn Zuid-Afrika reis!

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

DAG 6: 28-02

09 Maart 2014

DAG 5: 27-02

06 Maart 2014

26-02 DAG 4

06 Maart 2014

25-02 DAG 3

04 Maart 2014

24-02 DAG2
Fleur

Welkom allemaal! Volg hier mijn reisverslag van Zuid-Afrika!

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 3046

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: