Vliegreis 21-02 en 22-02 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu Vliegreis 21-02 en 22-02 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu

Vliegreis 21-02 en 22-02

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo mensjes,
We hebben nog geen tijd gekregen om het blog up te daten.. Maar hier de vliegreis vanuit de mac in kaapstad:

We vlogen met Emirates. Dat zijn die leuke stewardessen met doe hoedjes op. Natuurlijk hadden wij weer vertraging hoor! We konden niet landen in Dubai omdat er mist was... Maar gelukkig hadden we een luxe vliegtuig, eigen tv enzoo. Ook een plafond met sterretjes! Door de vertraging moesten we haasten op Dubai. Maar toen we eindelijk in het vliegtuig zaten, konden we niet opstijgen door de mist... Toen viel ook nog de stroom uit.. Dus ik werd een beetje bang. Ook ging het brandalarm nog af.. Ging echt lekker!
In kaapstad stonden onze buddies ons op te wachten, erg leuk! Het klikt wel met mn buddy. We gingen met een bus met alle buddies naar ons 'huis'. Erg gezellige sfeer in de bus!
Aangekomen in ons huisje, is het al helemaal donker dus ik kan niet zien hoe het eruit ziet. Ik zie alleen maar enge kakkerlakken. We hebben een kamer met 11 meiden! Gezellieeee!

En even tot nu toe: het is echt kei leuk hier, hele gezellige groep!! Ook mn buddy is erg leuk. School is echt te makkelijk.. Net de tafelberg op geweest, was mistig helaas... Morgen safari! Veel beesten, krekels. Nog niet gestoken door een mug gelukkig! Alleen ist erg vermoeiend, laat slapen en vroeg op. 7 uur op is laat voor ons... (Dat is dus 6 uur bij jullie)
Ik hoop dat ik m nog een x kan updatenn!

-Fleeeeuuuuur

• 02 Maart 2014 - 19:33

Teunissen:

Hoi fleur, fijn om wat van je te horen al een boel meegemaakt.Maar het klnkt allemaal erg gezellig, ik lees dat je geniet, blijf genieten en hopelijk horen we nog wat van je. Groetjes van gttkbeb teunissen xxx

• 02 Maart 2014 - 20:45

Marian Lelieveldt:

Spannend! fijn dat het goed gaat, geniet van de mensen en omgeving! groeten, doeg xxx