Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Februari 2014 | Nederland, Bemmel

Hallo mensjes,

Eindelijk is het zo ver, morgen vertrekken we naar het zonnige AFRIKAAA!!
Alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar. Koffer ingepakt en alles dubbel gecheckt. Dus we zijn er helemaal klaar voor.
Ook de t-shirts die we hebben laten bedrukken zijn af. Het was een heel gedoe maar ze zijn er nu eindelijk! We hebben voorop een logo en achterop een quote van Nelson Mandela: 'it always seems impossible until it's done'.
Ennn ik heb al contact gehad met m'n buddy! Ze heet Gretchen, ze is 18 jaar en heeft al een kindje. Ik was toch wel even in shock toen ik dit hoorde. Maar we hebben heel veel contact gehad via whatsapp, dus gaat helemaal goed komen! Ook m'n Engels weet beetje bijgespijkerd hahah(:
Morgen nog even twee uurtjes naar Frans en dan om 4 uur hier wegrijden en om kwart voor 9 het vliegtuig instappen!
Houjeeee

• 20 Februari 2014 - 23:37

Marian:

een mooie tijd gewenst, groeten xxx

• 22 Februari 2014 - 12:28

Miekie:

Hoi Fleur

Goede lange reis gehad? Zal best goed gegaan zijn. Hoorde dat het erg warm is daar. Succes daar en we denken aan je hoor.

Miekie en Henk

• 25 Februari 2014 - 20:57

Caroline En Jan:

Dag Fleur, hoe is het? Heb je al leuke dingen gezien en gedaan?
    Hopelijk geniet je volop van.
    We zijn erg benieuwd.
    Groet, Jan en Caroline

• 26 Februari 2014 - 10:52

Sandra :

Lieve Fleur,
    hoe is het daar in het zuiden? Heb je het gezellig druk? Helemaal geen tijd voor een reisverslagje? We wensen je een fijne tijd daar. Groetjes van ons allemaal