Even bijpraten(: - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu Even bijpraten(: - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Fleur Natrop - WaarBenJij.nu

Even bijpraten(:

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Januari 2014 | Nederland, Bemmel

Hallo mensen,
Is weer een lange tijd geleden dat ik hier iets op heb gezet.. Dus we moeten weer even bijpraten.
Inmiddels duurt het nog maar 36 dagen totdat we eindelijk naar Zuid-Afrika gaan! Nog maar heeeeeel eventjes wachten.
Ik heb m'n fundraisingsplan uitgevoerd, twee keer: één keer voor m'n klas en de andere keer voor vrienden en familie. Het was heel erg geslaagd! Ik ging Bobotie koken, een typisch Zuid-Afrikaans recept. Er was dan plek voor zo'n 12 mensen bij mij in huis, een klein restaurantje dus. Ik heb *tromgeroffel* €262 opgehaald! Ik dacht €252 maar ik kan dus niet tellen, hahaha. Maar hierbij nogmaals iedereen heeel erg bedankt voor jullie bijdrage!
Ik hoorde net een tussenstand van het totale bedrag en dat is ongeveer €3000!!! Wooooww wij zijn goed bezig! Ik ben trots op iedereen!
We hebben sinds kort ook ons vriendenboekje gekregen. Hierin heeft iedereen een kort verhaaltje over zichzelf, erg leuk! We krijgen 3 februari ook onze teambuilding, wordt nog wat om met z'n alle op 1 bankje te gaan staan.
Het is alweer lang gelden dat de Afrikaantjes hier zijn geweest. Helaas had ik er geen in huis :(. Anne had wel een Afrikaantje, Natalie, dus ik ben daar een keer wezen slapen. We zijn ook nog met de hele groep uiteten geweest, dat was kei gezellig!
Volgens mij heb ik wel weer genoeg verteld!

Byebye!